Tiedote: Toiminta poikkeusoloissa

Koronaviruksen aiheuttamasta poikkeustilasta huolimatta toimintamme jatkuu täysin normaalisti ja voimme tarjota huippuluokan  digipalveluita tavalliseen tapaan.  Koska toimimme muutenkin täysin verkossa, poikkeustila ei aiheuta muutoksia hyväksi havaittuun toimintamalliimm sillä voimme palvella asiakkaitamme edistyneiden verkkotyökalujemme avulla. Näin toimien haluamme osaltamme varmistaa sen, että asiakkaamme voivat toimia turvallisesti myös poikkeusolosuhteissa.

Sopimukset, kehittämistoiminta ja digipalveluiden käyttöönotto ei edellytä fyysistä tapaamista joten kaikki toimii normaalisti. Seuraamme jatkuvasti Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen virallisia tiedotteita ja olemme valmiita toimimaan heidän neuvojensa mukaisesti. Otamme käyttöön kaikki toimenpiteet välttääksemme virustartunnan, jotta voisimme jatkaa toimintaamme häiriintymättä myös tällä vaikealla ajanjaksolla.

Pääsivulle

Yhteydenotto asiakasneuvojalle

Tämä ohje on suunnattu olemassa oleville asiakkaillemme ja uusille asiakkaille tapauksissa, joissa joko kehitetään olemassa olevaa palvelua tai luodaan uusi digipalvelu Uranetiin.

1. Ota yhteyttä jollakin seuraavalla tavalla
    1. sähköpostilla osoitteeseen uranet@digitaleducationservices.fi
    2. soita asiakasneuvojalle numeroon 044 3396006
    3. lähetä Telegram-viesti, jos käytät Telegram -pikaviestipalvelua
  2. Sovi verkkopalaverin ajankohta, niin saat linkin jolla tavoitat asiakasneuvojan verkossa. Käytämme Zoom -verkkoneuvottelua.
  3. Jos sinulla on ennakkoon kysymyksiä tai haluat jakaa materiaalia, niin toimita ne sähköpostilla osoitteeseemme

Oy Digital Education Services Finland Ab on etäopettamiseen, osaamisen tunnistamiseen ja osaamisen kehittämiseen erikoistunut asiantuntijaorganisaatio, jonka päätuote on joka paikassa toimiva ja nopeasti käyttöönotettava Uranet -digialusta. Asiantuntijaorganisaatiossamme on mukana 10 eri yritystä, ja mukanamme on ohjelmistokehittäjiä, opettajia, pilvipalveluiden osaajia, alustapalveluiden tuottajia ja monia muita alansa huippuja.

Toimeksiannot ja käyttöönotot digipalveluidemme tuotantoon saattamiseksi suoritamme asiakaslähtöisesti, nopeasti ja kustannustehokkaasti. Olemme kehittäneet mallin, jossa tietojärjestelmien toistuvat kustannukset poistuvat maksuttoman Uranet-digialustan ansiosta.

Pääsivulle

Jätä kommentti